Nieuws Mei 2010

Bojan, we moeten snel scoren

Bojan heeft goede hoop op het kampioenschap.  De aanvaller werd niet selecteert voor Spanje maar maakt de laatste weken een uitstekende indruk bij Barça. De laatste wedstrijden kreeg hij zelfs de voorkeur boven Ibrahimovic. De laatste 10 wedstrijden wist de aanvaller het net te vinden. Over de kampioenswedstrijd is Bojan duidelijk: “We moeten zo snel mogelijk op voor sprong komen tegen Vallodolid”. Bojan moest vaak genoegen nemen met een plek op de bank, maar soms wordt vergeten dat hij pas 19 jaar is. “De laatste duels geven me vertrouwen, ik zal helpen waar het kan. Ik ben nog jong en heb nog een hele carrière voor me. Bojan roept alle supporters op om de blaugranas in het slotstuk te steunen.