Nieuws Januari 2012

Coaches stadsderby ontmoeten elkaar

In het Cornellà - El Prat ontmoette Josep Guardiola en Mauricio Pochettino elkaar zaterdag voor het traditionele fotomoment en handdruk tussen te twee coaches.
Zondagavond om 21:30 uur staat de stadsderby tegen Espanyol in de 18e competitieronde voor FC Barcelona op het programma.

De Argentijnse en Catalaanse coach startte de ontmoeting op het veld met de handdruk en de succeswensen voor de pers. De coaches hebben veel respect voor elkaar en dat was zichtbaar. Bekijk hier de foto’s van het persmoment.

De wedstrijd is te zien op Sport1 en voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Als iemand een betere tip heeft, schroom vooral niet die te posten op het forum!

Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kan u ook bij de Fan Club Barcelona op het Forum discussiëren.