Nieuws Februari 2012

Helaas geen busreis

De Fan Club Barcelona heeft, ondanks diverse pogingen daartoe, helaas geen toegangskaarten weten te bemachtigen voor de Champions League uitwedstrijd Bayer Leverkusen - FC Barcelona op dinsdag 14 februari 2012. Daardoor is een busreis naar deze wedstrijd, zeer tot spijt van het bestuur van de fanclub, definitief van de baan.

Het merendeel van de beschikbare toegangskaarten (1.214 stuks) voor de uitwedstrijd zijn door FC Barcelona aan de socis van Barça toegewezen. Voor alle penyes (fanclubs) waren slechts 304 kaarten beschikbaar waardoor iedere penya maximaal vier kaarten kon aanvragen. Alle kaarten zijn ook daadwerkelijk vergeven, waardoor een restant aan kaarten er ook niet in zat.

Er is nog één optie om met de fanclub een Champions League wedstrijd te bezoeken. Voor de thuiswedstrijd FC Barcelona - Bayer Leverkusen op woensdag 7 maart 2012 zijn nog een tiental plaatsen beschikbaar.
Meer informatie vindt u hier.