Nieuws Oktober 2015

Het aftellen is begonnen!

Over een kleine drie weken staat de eerste fanreis van dit seizoen op de agenda!

Op vrijdag 23 oktober a.s. vertrekt de groep al vroeg in de ochtend naar Barcelona. De groep reist direct na aankomst door naar Camp Nou voor de legendarische Camp Nou Experience, een vrije rondleiding (met audiobegeleiding in het Nederlands) door het stadion, die u langs allerlei bezienswaardigheden voert. U bezoekt de kleedkamers, loopt door de spelerstunnel, staat vlakbij het heilige gras en Luis Enrique's dug out en overziet het immense stadion vanaf de zitplaats van voorzitter Josep Maria Bartomeu. Aan het eind van de rondleiding brengt u een vrij bezoek aan het
Barça-museum, het op één na meest bezochte museum van Spanje. Hier kunt u ook met de Champions League Cup op de foto. Na het museumbezoek komt u vanzelf terecht in de officiële fanshop, de FCB Megastore.

Zaterdagochtend worden de deelnemers van de fanreis naar Plaça de Catalunya, hartje centrum van Barcelona, gebracht. Tot in de avond is iedereen vrij om op hun eigen manier een aantal van Barcelona's prachtige toeristische attracties te bezoeken. Uiteraard heeft de reisleiding voldoende tips voor bezienswaardigheden en restaurants in de stad!

Hoogtepunt van de reis is natuurlijk het bijwonen van de wedstrijd in Camp Nou.
U zult zondagavond uw ogen uitkijken bij het zien van de verschillende Barça-vedettes en de magische kunststukjes die zij opvoeren. Spelers als Messi (helaas geblesseerd), Neymar en Suárez staan daar borg voor!! Om 18.15 uur is de aftrap van het competitieduel tegen Eibar in Camp Nou. De ochtend en middag heeft u voldoende gelegenheid voor 'sfeer proeven' rond het stadion, maar daarnaast kunt u uiteraard ook nog enkele toeristische attracties bezoeken voor de wedstrijd.

Maandagochtend vliegt het reisgezelschap moe maar voldaan én vol geweldige verhalen terug naar huis.

Voor deze reis zijn nog slechts 6 plaatsen beschikbaar!!
Wilt u nog mee?

Vraag dan snel een boekingsformulier aan via peter@nbdsports.nl. Alle informatie over onze reizen vindt u op de Reizenpagina van deze website.