Nieuws April 2015

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag wordt de nieuwe editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen deze dus morgen (zaterdag) op de mat zien vallen.

Deze editie biedt wederom een breed assortiment aan artikelen, waarbij de Argentijn Javier Mascherano ditmaal in de picture staat. Met een portret wordt de alsmaar belangijker wordende centrale middenvelder dan wel verdediger uitgelicht. Via een interview met doelman Claudio Bravo komen we te weten dat er toch stiekem over een mogelijke Triplete wordt gesproken in de blaugrana kleedkamer. In de finale om de Copa del Rey in het eigen Camp Nou kan een belangrijke prijs worden binnengehaald. Een vooruitblik op de wedstrijd tegen Athletic Bilbao mag dan ook niet ontbreken. In het magazine kijken we nog eenmaal terug op de carrière van ex-blaugranas Henry en Abidal. Zij hingen recent de voetbalschoenen aan de wilgen. Afscheid nemen moest ook Technisch Directeur Zubizarreta, alleen tegen wil en dank. Waar ging het toch mis en hoe moet het nu verder met het transferverbod? De komst van een technische commissie onder leiding van Ariedo Braida moet daar een oplossing voor gaan bieden. Naast de vaste rubrieken sluiten we het magazine met een exclusief interview met Henk ten Cate, de Amsterdammer die niet alleen terugblikt op zijn prachtige periode als assistent coach van Frank Rijkaard in de periode 2003-2006, maar ook zijn mening geeft over het Barça van Luis Enrique, waarvan hij de laatste weken toch wel kan genieten.

Klik hier om het nieuwe magazine te bekijken.