Nieuws December 2015

Het nieuwe magazine is uit!

Gisteren is het nieuwe magazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen deze daarom vandaag op de deurmat zien vallen.

100% Messi. Dat is waar alles om draait in het decembernummer. Met januari in het nabije verschiet, en daarmee de Gouden Bal verkiezing met een aanzienlijke kans dat Messi zijn vijfde Ballon d’Or pakt, vond de redactie van de Fan Club Barcelona het tijd voor een hulde aan de maestro die uitgroeide tot de Messias van Barça.

In deze special nemen wij u mee door de uitzonderlijke carrière van Messi. Van zijn geboortestad Rosario reizen we met Leo en zijn vader mee naar de Montjuïc-heuvel, waar het duo de eerste indrukken van Barcelona opdeed. We blikken terug op Messi’s periode in het jeugdvoetbal, stellen vier kenners vragen over de wereldvoetballer en schijnen ons licht over de Tridentes waarvan Messi tot dusver deel heeft uitgemaakt.

Ook het allereerste interview ooit met Messi, zijn eerste doelpunt en bijzondere tijdschriftcovers waarop Messi is verschenen komen aan bod. Dat, en nog veel en veel meer, uiteraard voorzien van de mooiste foto’s die we tot onze beschikking hebben!

Bijzondere dank gaat uit naar ons langstzittende redactielid Geert Cuypers, die voor deze bijzondere Messi-special het initiatief nam en voor deze speciale gelegenheid nauw betrokken was bij de eindredactie.

Klik hier om het magazine te bekijken.