Nieuws September 2017

Infographic van ShopAlike

ShopAlike stuurde ons de onderstaande informatie met de vraag of dit wellicht voor ons, c.q. voor u interessant is om te publiceren. Wij denken van wel, vandaar dit nieuwsbericht.

Shopalike.nl is een internationale vergelijkingssite voor kleding, sportartikelen en meer. Het sportsteam van ShopAlike heeft onderzoek gedaan naar de transferinvesteringen van de laatste 10 Champions League winnaars en de 10 meest waardevolle teams in Europa.

Naar aanleiding van dit onderzoek heeft ShopAlike een infographic ontworpen waarop de teamwaarde, kosten per goal, plaatsing en investeringen en de transfer balans van deze goals in beeld zijn gebracht. Deze infograpic geeft een goed inzicht in de transferinvesteringen van de grootste clubs in Europa van en of deze investeringen ook daadwerkelijk in de Champions League hebben geholpen.

FC Barcelona blijkt namelijk minder investeringen te doen in transfers, maar wel heel succesvol te zijn in de Champions League in vergelijking met andere clubs.

Klik hier om de infographic te bekijken.

Bron: ShopAlike.nl

Gerelateerd nieuws