Nieuws September 2014

Laatste training voor duel met Granada

Zaterdagavond om 18.00 uur staat de competitie wedstrijd tegen Granada op het programma. Luis Enrique zal vrijdagmiddag de lijst spelers bekendmaken die voor dit duel geselecteerd zijn. De coach had vrijdag een fitte selectie tot zijn beschikking voor de laatste training voor dit duel. De vleugelverdedigers Jordi Alba en Douglas trainden nog apart en ook reserve doelman Jordi Masip trainde nog niet met de andere keepers mee, maar deze drie spelers zijn al wel fit bevonden voor het treffen met de Andalusiërs. Ook de spitsen van Barça B, Sandro Ramírez en Munir El Haddadi trainden met het eerste elftal van de blaugrana’s mee.

Granada speelt sinds het seizoen 2011/12 in La Liga en heeft zich ieder jaar veilig gespeeld. De laatste twee seizoenen eindigden de Andalusiërs op de vijftiende plaats in de Primera División. Het team van Joaquín Caparrós staat met acht punten uit de eerste vijf competitie duels op een knappe achtste positie.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.

Video: www.fcbarcelona.cat