Nieuws December 2015

Luis Enrique: "We willen winnen"

De selectie van Barça is in Leverkusen aangekomen voor het laatste duel in de groepsfase van de Champions League. Hier heeft het team van Luis Enrique ook een training afgewerkt. Op deze training is Neymar lichtgeblesseerd geraakt aan zijn lies in zijn linkerbeen. Hierdoor zal de Braziliaan de wedstrijd missen tegen Bayer Leverkusen.

Na de oefensessie heeft Luis Enrique een persconferentie gegeven. Lucho had al aangegeven het laatste duel in de groepsfase te willen winnen. “Wij zijn al groepshoofd, maar Bayer Leverkusen heeft de punten nog nodig om door te kunnen gaan. Door onze speelstijl en onze wil om te winnen, doen wij onze uiterste best om met de winst naar huis te gaan”, vertelde de coach, die vervolgde met: “We hoeven ons nergens druk over te maken en kunnen er dus een leuk duel van maken.”

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.