Nieuws Februari 2015

Messi afwezig op training Barça

Op maandagochtend hield Barcelona een rustige training om bij te komen van de moeilijke thuiswedstrijd tegen Villareal van zondagavond, en tijdens deze training waren er meerdere spelers afwezig, waaronder ster Lionel Messi. Barcelona kijkt vooruit naar opnieuw een lastige wedstrijd, op bezoek in het San Mámes tegen Bilbao.

Tijdens de training van maandagochtend, waren het de basisspelers die een herstellende sessie uitvoerden. Er waren ook meerdere spelers die individueel trainden, en dit waren de Braziliaanse doelpuntenmaker van zondag Neymar, en ook Dani Alves en de geblesseerde Douglas. Lionel Messi was afwezig op de training en kreeg hiervoor toestemming van de club, vanwege persoonlijke redenen. Onbekend is wat deze persoonlijke redenen bedroegen.