Nieuws Augustus 2013

Messi kan spelen

Twee dagen voor de seizoenopener tegen Levante, heeft Martino weer te maken met goed nieuws uit de ziekenboeg. Messi die een blessure opliep tijdens de Azië toer deed vrijdag mee aan de groepstraining en kan zondag gewoon mee doen in de wedstrijd tegen Levante.

Alves en Valdés waren met lichte pijntjes terug gekomen van de interlandwedstrijden met hun land en trainde donderdag nog apart van de groep, maar ook zij deden vrijdag weer gewoon mee met de groepstraining. Tijdens deze training, die achter gesloten deuren werd gehouden, mochten ook Barça B spelers Bañuz, Costa, Ayala, Quintillà en Miguel Ángel mee doen.

Door de meevallers van Messi, Alves en Valdés, heeft Martino een bijna fitte selectie tot zijn beschikking voor de wedstrijd van zondagavond. Alleen Puyol is nog geblesseerd.