Nieuws December 2012

Messi wil graag spelen

Messi is inmiddels over de schrik heen van de blessure die hij opgelopen had in de wedstrijd tegen Benfica en zet alles in het werk om de wedstrijd tegen Real Betis van zondag te halen.

Vrijdagochtend was de aanvaller van Barça in de fitness ruimte te vinden om verder aan zijn herstel te werken, ondanks dat de selectie van Vilanova een vrije dag had gekregen. Vrijdagmiddag deed hij hetzelfde.

In de vrijwillige trainingssessie waren ook andere spelers aanwezig. Vrijdagochtend melden zich Iniesta, Alexis, Alves, Bartra, Mascherano en Abidal ook in het Ciutat Esportiva, alleen werkten zij een trainingssessie af op het veld.

Zaterdagochtend zal Barça weer met de volledige groep zich gaan voorbereiden op de wedstrijd van zondag tegen Real Betis. Tijdens die sessie zal ook bekeken gaan worden of Messi fit is en mee kan reizen naar Sevilla. Na de training krijgen de spelers rust tot zondagochtend. ’s Morgens voor de wedstrijd zal het team om kwart voor tien vertrekken richting Sevilla.