Nieuws April 2020

Moeder Guardiola overleden

Groot verdriet in huize Guardiola na het overlijden van de moeder van Pep. Ze overleed aan de gevolgen van het Coronavirus. Haar echte naam is Dolors Sala Carrió. Ze is 82 jaar geworden. Er wordt vooral ook gerouwd bij Manchester City, de huidige club van Pep.

Ze overleed in Manresa, in de buurt van Barcelona. Guardiola heeft samen met Messi, een aantal weken geleden, een donatie gedaan van ieder 1 miljoen euro voor de strijd tegen het virus. Zijn gift kwam ten goede aan de medische hogeschool in Barcelona (apparatuur) en aan de Angel Soler Daniel Foundation. De gift van Messi kwam terecht bij de Hospital Clinic de Barcelona en een ziekenhuis in Argentinië.

Onze gedachten en condoleances gaan uit naar een van ons meest geliefde ex-trainers, Pep Guardiola. Namens de Fan Club Barcelona: veel sterkte in deze moeilijke tijd!!

Foto: fcbarcelona.com