Nieuws Juli 2013

Montoya: “Het komt goed met Martino”

Na de 7-0 overwinning op Valerenga in Oslo waren de reacties uitermate positief.
Martín Montoya was de eerste naar wie een mening werd gevraagd. De verdediger verklaarde: “Het ziet er goed uit, we komen steeds meer in vorm. In München verloren we omdat Bayern fitter was dan wij waren. De evaluatie na beide wedstrijden is positief.” Montoya sprak ook nog over Gerardo Martino, de nieuwe coach van de Blaugrana’s: “Hij heeft ons een goede eerste indruk gegeven. Ik ben er zeker van dat we aan elkaar kunnen wennen en dat het goed komt met Tata.”

Doelpuntenmaker Cristian Tello liet merken dat hij hard moet werken om in de basis te komen. “Ondanks de concurrentie ben ik zeker van mijn mogelijkheden. Het motiveert me ook.”

Middenvelder Alex Song gaf als derde zijn reactie: “We hebben goed en geconcentreerd gespeeld vandaag. Martino heeft ons vandaag kunnen zien spelen, dus laten we afwachten wat er in de komende tijd gaat gebeuren.”

Jean Marie Dongou was misschien wel de meest opvallende speler van de wedstrijd tegen de Noren. De aanvaller uit Kameroen kwam dan ook graag achter de microfoon voor een reactie: “Het is een hele ervaring om met het eerste team mee te spelen, ik heb er veel van geleerd. Daarnaast is speciaal om twee maal te scoren voor het grote FC Barcelona.”