Nieuws Augustus 2010

Ook Messi en Alves opgeroepen

In navolging van de Spaanse internationals zijn ook de Braziliaan Alves en de Argentijn Messi opgeroepen om voor hun land uit te komen in vriendschappelijke interlands.

De beide spelers zullen hun voorbereiding met FC Barcelona moeten onderbreken en gaan vele vlieguren maken om op tijd voor de aftrap te kunnen zijn. Brazilië speelt vriendschappelijk tegen de USA en Argentinië gaat oefenen tegen Ierland.

Coach Guardiola mist in de voorbereiding in de wedstrijden voor de Spaanse supercup al met al 9 basisspelers. Eerder werden namelijk al zeven spelers opgeroepen voor de vriendschappelijke interland van Spanje tegen Mexico. De wedstrijden om de supercup zullen gespeeld gaan worden op 14 en 21 augustus. De heenwedstrijd zal in Sevilla plaatsvinden.