Nieuws Augustus 2015

Pedro: “Spelen voor Barça is een droom”

Deze zomer verruilde Pedro Rodríguez
FC Barcelona voor het Engelse Chelsea. Maandag nam de aanvaller afscheid van zijn voormalig ploeggenoten. Ook gaf Pedrito nog een persconferentie bij de Blaugrana’s. “Hierbij dank ik iedereen voor de samenwerking bij deze fantastische club. Het was mijn grote droom om voor Barça uit te komen. Ik heb hier heel veel mooie en gelukkige momenten gekend”, begon Pedro, die vervolgde met: “Daarnaast wil ik nogmaals het bestuur danken voor het respecteren van mijn beslissing.”

De aanvaller benadrukte ook dat dit een moeilijke beslissing voor hem was: “Ik wilde ‘mijn’ club en zeker mijn ploeggenoten niet in de steek laten, want ik heb hier alles gegeven. Daarom is dit de moeilijkste beslissing in mijn leven geweest en ik had hier graag mijn carrière afgesloten.”

Bekijk HIER de mooiste goals van Pedro in het shirt van Barça

Video’s: www.fcbarcelona.cat