Nieuws November 2011

Pedro weer bij de groep

Tijdens de training op vrijdag had Guardiola voor het eerst deze week de beschikking over een volledige selectie. Tijdens deze training was Pedro weer terug bij de groep en was Cuenca van Barça B ook weer van de Partij.

De trainingen van vrijdag en zaterdag zijn de enige twee trainingen als voorbereiding op de wedstrijd van Zaterdagavond tegen Real Zaragoza. In deze wedstrijd heeft Cuenca grote kans op speelminuten, omdat Guardiola niet veel buitenspelers heeft. Pedro en Alexis komen net terug van Blessures en Afellay is voorlopig nog geblesseerd. Adriano, die de laatste tijd ook nog wel eens als buitenspeler speelde, is ook nog herstellende van een blessure en trainde dan ook nog niet mee met de groep.

De wedstrijd van Barça tegen Real Zaragoza is live te zien bij Sport1, aanvangstijd is om 20:00 uur. Mocht u de wedstrijd niet live kunnen zien, dan kunt u de wedstrijd ook live volgen bij uw fanclub op Twitter. Vindt u het leuk om te discussiëren over de wedstrijd, dan kan u op ons forum terecht.