Nieuws April 2020

Radomir Antic overleden

De oud-trainer van Barcelona is na een maandenlang ziektebed op 71-jarige leeftijd overleden. In 2003 was hij trainer van Barcelona. Zijn trainerschap was niet bepaald een succes. Hij is de enige trainer die de grote 3 onder zijn hoede had (FC Barcelona en de beide Madrileense voetbalclubs). Zijn meeste successen behaalde hij als trainer van Atletico. In het seizoen 95/96 won hij zowel La Liga als de Copa del Rey.

Radomir Antic was ook trainer van Zaragoza, Oviedo, Celta de Vigo en bondscoach van Servië. Als speler kwam hij uit voor o.a. Fenerbahçe, Zaragoza en Luton Town. Hij speelde 1 interland voor Servië.

Onze gedachten en condoleances gaan uit naar zijn familie en vrienden. Overlijden op 71-jarige leeftijd is natuurlijk veel te vroeg.

Foto: fcbarcelona.com