Nieuws Augustus 2015

Seizoenstart fanclub!

Een dag nadat het team van coach Luis Enrique het seizoen officieel heeft afgetrapt met de Joan Gamper wedstrijd tegen AS Roma, start donderdagavond het nieuwe seizoen voor de Fan Club Barcelona met de eerste vergadering van de vrijwillige redactie van het magazine.

Voor een deel van de vrijwilligers is de zomervakantie nog niet voorbij, maar net als Lionel Messi keren zij eerder terug en maken ze tijd vrij voor de redactie. Aan het begin van het seizoen wordt altijd gekeken naar mogelijkheden om het magazine van de fanclub nog beter/mooier te maken. Daarnaast brainstormen alle redactieleden over nieuwe ideeën voor reportages, series en de lay-out.

Maar het is vooral weer de eerste keer dat de groep ‘Barça-gekken’ bij elkaar komt. De vergadering kan niet starten zonder het uitwisselen van alle laatste nieuwtjes en vakantieverhalen. Bij de koffie en thee hoort uiteraard iets lekkers dat wisselend door de redactieleden wordt meegenomen. Het belooft weer een gezellige en productieve avond te worden waarbij we weer vol enthousiasme zijn voor wat hopelijk weer een mooi seizoen gaat worden!

Versterkingen
De Fan Club Barcelona is altijd op zoek naar enthousiaste gezellige vrijwilligers met schrijftalent voor de redactie, de website en de sociale media redactie. Om het hoge niveau van onze fanclub in stand te kunnen houden zoeken wij daarom naar serieuze kandidaten, die hun specifieke kwaliteiten en een deel van hun tijd aan de fanclub willen besteden.

Ben je een echte Barça-fan, beschik je over een goede beheersing van de Nederlandse taal, ouder dan 16 jaar en draag je de fanclub een warm hart toe, meld je dan middels een kort gemotiveerd briefje of e-mail (diana@fanclubbarcelona.nl) bij ons aan. Het schrijven voor de fanclub kun je gewoon thuis doen met je eigen computer. Onze redacteuren bieden je ervaring in het schrijven van artikelen en wedstrijdverslagen. Je krijgt gegarandeerd voldoening uit de energie die je er in steekt!

En wij kunnen het weten, want wij spreken uit ervaring!!