Nieuws Oktober 2015

Selectie stoomt zich klaar

FC Barcelona coach Luis Enrique heeft de namen van de zestien spelers bekend gemaakt die afreizen naar de stad Villanueva de la Serena in Extremadura voor de Copa del Rey wedstrijd tegen CF Villanovense.

De technische staf heeft een beroep gedaan op twaalf eerste elftal spelers plus vier spelers van Barça B: Gerard Gumbau, Sergi Samper, Aitor Cantalapiedra en Kaptoum.

De wedstrijdselectie bestaat uit: Ter Stegen, Douglas, Rakitic, Dani Alves, Bartra, Munir, Jordi Alba, Sandro, Adriano, Vermaelen, Mathieu, Jordi Masip, Gumbau, Samper, Aitor en Kaptoum.

Dinsdagochtend hield Barça de laatste training voor de heenwedstrijd tegen Villanovense. Aftrap is gepland om 20:30 uur. De ochtend sessie vond plaats bij de Joan Gamper Ciutat Esportiva en omvatte alle beschikbare eerste team spelers plus de vier van Barça B.