Nieuws April 2014

Sergi Gómez opgenomen in selectie

Zaterdag heeft Tata Martino de selectie bekend gemaakt voor de wedstrijd tegen Atletic Club Bilbao. De meest opvallende naam in de selectie is de naam van Sergi Gómez, de centrum verdediger van Barça B. Busquets is een opvallende afwezige, dit vanwege een schorsing. Puyol zal ook deze wedstrijd missen, aangezien hij niet 100 procent fit is.

De medische staf maakt donderdag bekend dat Puyol nog problemen ondervind met zijn rechterknie en hij sluit zich dus aan bij de geblesseerde spelers, zoals Valdés, Piqué, Alba, Neymar, Dos Santos en Cuenca. Bartra zit wel bij de selectie ondanks dat het een twijfel geval is, hij heeft nog last van zijn hamstring.

Ook Afellay zit bij de selectie, dit komt mede door het hoge aantal afwezigen voor de wedstrijd tegen Atletic Club Bilbao.