Nieuws Februari 2012

Sergio Busquets mee naar Leverkusen

Guardiola heeft de wedstrijdselectie bekend gemaakt voor de wedstrijd tegen Bayer Leverkusen. De lijst bevalt alle 22 namen van beschikbare spelers. Tussen al deze namen staat ook de naam van Sergio Busquets. Hij is vorig weekend tegen Real Sociedad geblesseerd geraakt en moest de wedstrijden tegen Valencia en Osasuna missen. De middenvelder heeft nog geen groen licht gekregen voor de wedstrijd van dinsdag, maar Guardiola vind de aanwezigheid van Busquets belangrijk.

Op de lijst van 22 spelers, staan ook de namen van vijf Barça B spelers. Oier, Bartra, Roberto, Tello en Dos Santos. Bij de tegenstander, Bayer Leverkusen, ontbreken ook diverse spelers door blessures. Zo zullen Ballack, Sam en Derdiyok dinsdagavond niet in het veld verschijnen.