Nieuws November 2011

Spelers trainen mee met Barça B

Na drie vrije dagen, zijn de spelers van Barça maandagmorgen begonnen met de voorbereiding op de wedstrijd tegen Real Zaragoza. Doordat de meeste spelers van het eerste team, door interland verplichtingen niet aanwezig konden zijn, trainden de vier achter gebleven spelers samen met Barça B. Ook dinsdagochtend zal er in deze samenstelling getraind worden.

De geblesseerde Pedro trainde apart van de rest van de groep, om te herstellen van zijn enkelblessure. Guardiola hoopt dat hij woensdag weer kan beschikken over de meeste van zijn internationals. Alleen Messi, Mascherano en Alexis zullen donderdag pas terug zijn, aangezien zij hun wedstrijden in Zuid-Amerika spelen.

De wedstrijd van zaterdagavond tegen Real Zaragoza is het begin van een belangrijke en drukke periode voor de spelers van Barça. Zo staat volgende week woensdag de laatste poule wedstrijd in de Champions League op het programma en in december volgen de wedstrijden tegen Real Madrid en om het wereldkampioenschap voor clubs op het programma.