Nieuws Januari 2013

Start tweede helft competitie

In het Anoeta stadion in San Sebastián start voor Barça zaterdag om 18:00 uur de tweede helft van de competitie.

Tito Vilanova heeft alle beschikbare spelers geselecteerd voor het competitieduel tegen Real Sociedad: Valdés, Pinto, Alves, Adriano, Montoya, Piqué, Puyol, Alba, Mascherano, Bartra, Song, Xavi, Cesc, Busquets, Thiago, Iniesta, Tello, Pedro, Alexis en Messi.

Grote afwezige in de selectie is David Villa die nog last heeft van zijn femorale biceps in zijn rechterdijbeen. Ook Isaac Cuenca, Marc Muniesa en Éric Abidal zijn nog niet voldoende hersteld ondanks dat de drie wel weer meetrainen met de selectie.

Van twintig geselecteerde spelers moet Vilanova twee spelers op de tribune plaats laten nemen, want de coach kan maar achttien spelers opnemen in de wedstrijdselectie.

Het competitieduel bij de Basken wordt zaterdag om 18:00 uur live uitgezonden bij Sport 1. Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter @PenyaBarcelona volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook en Hyves van de Fan Club Barcelona.