Nieuws April 2015

Terugblik Iniesta op vijf hoogtepunten clubcarrière

Andrés Iniesta is voormalige Barça-keeper Víctor Valdés voorbij in de ranglijst van spelers met het meeste aantal gepeelde wedstrijden voor FC Barcelona. Valdés bezette lange tijd de vierde plek, maar nu is Iniesta hem voorbij gestreefd met 537 wedstrijden achter de rug.

Tijd dus voor de Spaanse middenvelder om terug te blikken op zijn voetbalcarrière tot dusver. In deze terugblik heeft Iniesta vijf van de grootste momenten uit zijn clubcarrière uitgekozen: zijn debuut, zijn eerste titel, de Champions League finale in Rome in 2009, de Wereldbeker voor Clubs van 2011, én het worden van één van de vijf spelers met de meeste gespeelde wedstrijden voor de hoofdmacht. Ook beschrijft hij de andere vier spelers die het tot deze erelijst geschopt hebben: Xavi Hernández, Carles Puyol, Migueli en Víctor Valdés.

Kijk HIER de video.