Nieuws Juli 2023

Voorbereiding begonnen!!

Afgelopen maandag, 10-7, is de voorbereiding voor het nieuwe seizoen van FC Barcelona begonnen. Allereerst vonden de gebruikelijke medische tests plaats (o.a. hart, gewicht, voeten, bloed, urine, uithoudingsvermogen en nog een aantal andere tests).

26 spelers waren aanwezig op de 1e training: Dest, Eric Garcia, Ferran Torres, Iñaki Peña, Marcos Alonso, Nico González, Pablo Torre, Pedri, Ronald Araujo, Raphinha en Sergi Roberto. Vergezeld van: Alarcón, Cubarsí, Diego Kochen, Estanis, Faye, Fermín López, Héctor Fort, Lamine Yamal, Marc Casadó, Marc Guiu, Pau Prim and Unai Hernández.

Plaats van handeling: Tita Vilanova veld. 1e training startte om 17.00 uur. Een maand voor de 1e competitiewedstrijd tegen Getafe op 13 augustus. Lenglet begint met zijn training op 18-7. Balde en nieuwkomer Martínez trainden apart maar zullen zich snel bij de selectie voegen.

Ter voorbereiding op de Tour USA zal wordt er vanaf dinsdag 11-7 twee maal per dag getraind worden. En wel op de Ciutat Esportiva Joan Gamper.

Wedstrijden:

8 augustus 20.00 uur FC Barcelona - Tottenham Hotspur (Joan Gamper)

13 augustus 21.30 Getafe – FC Barcelona

20 augustus 19.30 FC Barcelona – Cádiz (Olympisch Stadion)

Visca Barca!!

Foto:fcbarcelona.com