Nieuws September 2012

Voorbereiding op Getafe

Dinsdag begint Vilanova met de voorbereiding op de vierde wedstrijd van het seizoen. Tijdens deze eerste trainingssessie zal hij nog een groot deel van zijn spelers moeten missen. Want 17 van zijn spelers zijn opgeroepen voor de diverse nationale elftallen. Daarom had hij de achter gebleven spelers een “mini vakantie” van 3 dagen gegeven.

Dinsdagavond tijdens de eerste training, kan hij de eerste spelers weer terug verwachten, want de spelers die met Spanje onder de 21 tegen Kroatië speelden, kwamen maandagavond in actie en zijn dan dus weer terug. Woensdag worden de spelers van het Spaanse en Braziliaanse elftal weer terug verwacht. Vilanova moet het langste wachten op de Zuid-Amerikanen Mascherano, Messi en Alexis. Het is nog niet zeker of zij op tijd terug zijn voor de training op woensdag. Maar vanaf donderdag zullen zij er zeker bij zijn. Zodat hij in twee dagen de complete groep kan voorbereiden op de wedstrijd tegen Getafe, welke voor zaterdagavond om 20:00 uur staat gepland.