Nieuws Juni 2015

Voorbeschouwing op finale

Zaterdagavond om 20.45 uur wordt de finale van de Champions League op het programma. Het duel tussen Barça en Juventus wordt in het Olympisch Stadion in Berlijn gespeeld. Op vrijdag, de dag voor de finale, is de selectie naar Berlijn afgereisd.

In Berlijn hebben Gerard Piqué en Neymar een persconferentie gegeven. "Dit is ons moment! Nu kunnen we de hele wereld laten zien wat we kunnen", aldus de verdediger, die vervolgde met: "We maken een goed seizoen door. De Treble is daarom ook een bekroning op het harde werk, maar het wordt een lastige wedstrijd." Ook Neymar weet dat het een spannend duel gaat worden: "Finales zijn altijd wedstrijden op zich. Ook in deze finale kan van alles gebeuren."

Daarnaast heeft ook coach Luis Enrique met de media gesproken over de finale van het Europese toernooi. "We hebben al twee prijzen gewonnen dit seizoen en kunnen tegen Juventus geschiedenis schrijven", vertelde Lucho. "Toch zal het niet makkelijk worden. De Italiaanse kampioen is lastig te verslaan We zullen er beide voor gaan", voegde de coach hier aan toe.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.

Video's: www.fcbarcelona.cat