Nieuws Februari 2016

Vooruitblik op Sporting Gijón

Woensdagavond speelt Barça uur het competitieduel tegen Sporting Gijon. Deze wedstrijd zou in december 2015 worden gespeeld, maar is door de wereldbeker voor clubteams verplaatst naar komende woensdag. Het duel begint om 18.30 uur in El Molinón.

Het duel zal een weerzien zijn met het Kroatische talent Alen Halilović. De talentvolle middenvelder is sinds 2014/15 in Catalaanse dienst, maar is sinds afgelopen zomer verhuurd aan Sporting Gijón. “Ik zou graag willen spelen”, aldus Halilović, die vervolgde met: "Het wordt een leuke wedstrijd waar ik graag naar uitkijk.” De volgende spelers zullen naar Gijon afreizen: Ter Stegen, Bravo, Piqué, Rakitić, Busquets, Alves, Arda, Iniesta, Suárez, Messi, Neymar, Mascherano, Bartra, Munir, Adriano, Aleix Vidal, Vermaelen en Mathieu.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.