Nieuws April 2012

Vrolijk Pasen!

Namens het bestuur, de redactie en de sociale media redactie wensen wij iedereen hele gezellige Pasen!

Vergeet u niet aan te melden voor de penyabijeenkomst in het GelreDome. De fanclub organiseert weer, voor de leden én hun introducés, een penya op 21 of 22 april a.s. om gezamenlijk naar El Clásico te kijken.

Het verschil in punten is te overbruggen, maar daarbij heeft het team van Guardiola wel een overwinning tegen de Koninklijke bij nodig. Het beloofd een historische avond te worden die u niet kunt missen!

Natuurlijk zijn uw introducés (vrienden, familie, collega’s, teamgenootjes, etc.) van harte welkom, want hoe meer Barça-fans des te gezelliger wordt het!
U vindt hier meer informatie over de penya in Arnhem en hoe u zich kunt aanmelden. U komt toch ook?

Gerelateerd nieuws