Nieuws September 2020

Warm afscheid Suarez

Barça heeft op een positieve manier afscheid genomen van goalgetter Luis Suarez.
Dat is hem ook van harte gegund want hij maakte maar liefst 197 doelpunten in de zes jaar bij FC Barcelona. Bij het afscheid kreeg hij een afscheidswedstrijd aangeboden als de stadions weer vol mogen.
Suarez nam overigens Ronald Koeman niets kwalijk. Op de persconferentie bij zijn vertrek memoreerde hij dat hij het afscheid al voelde aankomen en dat hij Koeman slechts als de boodschapper ziet. Daarnaast liet hij weten dat het afscheid hem zwaar valt omdat hij zich enorm thuis voelde bij de club en veel vrienden aan deze periode heeft over gehouden, met Lionel Messi als allerbeste vriend. Suarez pinkte zelfs een traantje weg.