Nieuws Oktober 2012

Wil jij meedoen aan een online videoconferentie met Piqué?

FC Barcelona komt met ‘Camp Nou Live’, een nieuwe manier om de club nog dichter bij haar miljoenen culés over de hele wereld te brengen. Op 24 oktober om 17:30u zal Gerard Piqué de eerste speler van FC Barcelona zijn die een Google+ Hangout initieert. Via het videoconferentie systeem op het sociale netwerk van Google kan de verdediger met Barça-fans van over de hele wereld chatten. De Hangout wordt ook live uitgezonden op de website van de club: www.fcbarcelona.cat.

De Hangout maakt voor tien personen tegelijk onderlinge interactie mogelijk. Om te kunnen meedoen moet je een fan zijn van Barça’s Google+ pagina en een vraag voor Piqué posten met de hashtag #CampNouLive. De Hangout zal in drie talen gebeuren: Catalaans, Spaans en Engels, en Piqué zal met de fans chatten die de beste vragen insturen. Naar verwachting zal het zo’n dertig minuten duren.

Met deze Hangout wil FC Barcelona haar interactie met fans over de hele wereld vergroten, die het team dagelijks volgen op de clubwebsite en via de sociale media. FC Barcelona wil dan ook iedereen bedanken voor deze uitzonderlijke responsie en tot het maken van Barça tot de wereldwijde leider op sociale netwerken als Facebook, Twitter, YouTube en Google+.