Nieuws Januari 2022

Winnaar prijsvraag magazine bekend

Maandagavond 17 januari werd tijdens de bestuursvergadering van de fanclub een loterij georganiseerd om een winnaar te trekken van de prijsvraag over Lionel Messi in ons laatste fanclub magazine.

In ons kerstnummer kon het nieuwste boek ‘De tranen van Messi’ van schrijver Edwin Winkels gewonnen worden door aan te geven waar de foto op de cover betrekking op had. We wilden de weten uit welke wedstrijd de foto afkomstig was, op welke datum de betreffende wedstrijd werd gespeeld en uiteraard de uitslag. Het goede antwoord betrof 23 april 2017, de klassieker Real-Barça met de uitslag 2-3. Het was de wedstrijd waarin Leo in de blessuretijd de winnende 2-3 scoorde en als statement zijn shirt met zijn naam aan de Real fans liet zien. Er was en is per slot van rekening maar één GOAT. We mochten behoorlijk wat goede inzendingen verwelkomen, vandaar dat een loterij uitkomst moest bieden. De uiteindelijke winnaar is Rik Geurts geworden, van harte gefeliciteerd!! De fanclub wenst Rik veel leesplezier! We bedanken Edwin Winkels en uitgever Ambo/Anthos voor hun medewerking aan de prijsvraag!