Nieuws November 2012

Xavi geeft antwoord

Na Gerard Piqué is Xavi Hernández de tweede speler van FC Barcelona die op #CampNouLive zal verschijnen. Dit is het nieuwe initiatief van de club om supporters over de hele wereld in contact te brengen met het team en om de interactie met fans dus te vergroten. Met de hashtag #CampNouLive hebben fans via allerlei sociale netwerken op het Internet (Facebook, Twitter, Google+ of het Chinese Tencent Weibo) hun vragen kunnen stellen. Aanstaande donderdag zal Xavi antwoord geven op de leukste vragen.

Dit exclusieve interview zal op de clubwebsite (www.fcbarcelona.cat) verschijnen en het zal het tweede hoofdstuk in dit initiatief van Barça zijn. Het eerste hoofdstuk was de online Google+ Hangout sessie met Piqué een paar weken geleden. Die videoconferentie met de Catalaanse verdediger was geheel nieuw en werd in maar liefst drie talen (Catalaans, Spaans en Engels) gehouden om met fans wereldwijd te kunnen communiceren.