Nieuws December 2012

Zege opgedragen aan Vilanova

Tito Vilanova, die een paar uur voor de wedstrijd begon uit het ziekenhuis werd ontslagen, was in een ieder zijn herinnering. Voor de wedstrijd kwamen de spelers van Barça het veld op met speciale t-shirts, voorzien van de tekst Ánimo Tito. Aanvoerder Xavi Hernández die een geweldige wedstrijd speelde droeg namens het team de wedstrijd op aan Vilanova. "We wilden winnen voor Tito, hij maakt op dit moment niet de makkelijkste tijd door maar gelukkig is de oepratie goed verlopen en is hij nu thuis. Naast dat we voor Tito wilden winnen, is het goed om te zien dat we onze fantastische serie hebben uitgebreid met weer een zege. We zijn mentaal heel sterk en willen de goede resultaten ook na de winterstop gaan voortzetten", aldus Xavi.