Nieuws Oktober 2016

Ziekenboeg loopt vol

FC Barcelona kan de komende 3 weken niet beschikken over Jasper Cillessen en Sergi Roberto.
De Nederlanderse doelman viel met een knieblessure uit tijdens de training bij Oranje, Sergi Roberto liep tijdens de training bij Spanje een spierblessure op.

De Spaanse media hadden het maandagochtend al gemeld nog voordat Fc Barcelona ermee naar buiten was gekomen. Het slechte nieuws bevestigde de club later op de dag.
Hoelang Sergi Roberto uit de roulatie is, is niet bekend gemaakt door de club, hij mist sowieso het duel met Deportivo.

De ziekenboeg begint hiermee aardig vol te raken, Luis Enrique mist namelijk nog altijd Jordi Alba, Lionel Messi en Samuel Umtiti.
Zij maken mogelijk wel een aantal minuten komend weekend als proef tegen Deportivo.
De drie spelers zullen in dit duel naar alle waarschijnlijkheid getest worden voor het duel tegen Manchester City.