Nieuws April 2015

16 jaar Fan Club Barcelona!

Voor de Fan Club Barcelona is 9 april altijd een bijzondere datum. Op die dag in 1999 werd de fanclub namelijk officieel opgericht. Dat betekent dat wij dit kalenderjaar, 2015, onze zestiende verjaardag vieren!

Wij als bestuur zijn enorm trots dat wij al zestien jaar lang een officiële supportersclub van FC Barcelona zijn, die in al die jaren is uitgegroeid tot de grootste fanclub van Barça buiten Catalonië. Ook zijn wij trots op al onze vrijwilligers, ook op degenen die niet meer direct bij de fanclub betrokken zijn. Of het nu via de redactie van ons magazine, via de sociale media redactie en de website, of via bijvoorbeeld onze penyabijeenkomsten is, onze vrijwilligers hebben zich altijd onvermoeibaar ingezet voor de fanclub – en daar zijn wij ze dankbaar voor!

Natuurlijk hadden wij dit zestienjarige lustrum nooit kunnen bereiken zonder onze trouwe leden. Als fanclub hopen wij ook de komende jaren nog veel activiteiten voor onze leden uit de Lage Landen te mogen organiseren. En we hopen samen met deze Barça-fans nog vele successen van FC Barcelona te mogen vieren!

Dank aan alle betrokkenden en op naar het volgende lustrum!

Het bestuur Fan Club Barcelona