Nieuws November 2015

Fanclub bij stand 207

Voor de vierde keer is de Fan Club Barcelona van 10.00 uur tot 21.00 uur aanwezig bij de Nationale Voetbal Vakbeurs op woensdag 2 december 2015, hét jaarlijkse evenement, waar toeleveranciers en belanghebbenden van deze mooie sport bij elkaar komen. Het is een gezellige en eigentijdse beurs waar betrokkenen uit de gehele voetbalwereld elkaar treffen.

De Nationale Voetbal Vakbeurs is niet alleen een platform om leveranciers met bestuurders samen te brengen. Ze bieden voor alle voetballiefhebbers genoeg amusement om iedereen een leuke en interessante dag te bezorgen. Er worden bijvoorbeeld vele activiteiten en workshops met bekende voetballers en trainers georganiseerd voor zowel de jeugd als volwassenen.

De stand van de Fan Club Barcelona is te vinden op het Merchandisingplein. Ons standnummer is 207, klik HIER voor de plattegrond. Daar kun je diverse vrijwilligers van het bestuur en de redactie ontmoeten.
Ze zijn te herkennen aan de Barça-shirts ;-)

Ben je liefhebber van het voetbal en wil je niks missen?
Meld je HIER gratis aan voor de entreekaart!

Evenementenhal Gorinchem
Franklinweg 2
4207 HZ Gorinchem

Wij kijken uit naar uw komst!