Nieuws Augustus 2010

21 spelers in training

Ter voorbereiding op de wedstrijd komende zaterdag tegen Sevilla voor de Spaanse Super Cup, trainde Pep Guardiola voor de eerste keer sinds de terugkomst uit Azië met 21 spelers waarvan maar liefst 13 spelers van Barça B.

Na een drukke week in Korea en China is het team weer thuis en binnen 36 uur na landing in Barcelona klaar voor de eerste training. Dinsdagavond trainde spelers van het eerste elftal (Pinto, Maxwell, Adriano, Milito, Abidal, Víctor Sánchez, Keita and Iniesta), tien Barça B spelers die ook mee waren met de Azië tour (Oier, Miño, Sergi Gómez, Fontàs, Muniesa, Jonathan dos Santos, Riverola, Sergi Roberto, Nolito and Víctor Vázquez) én drie spelers die met het Spaanse elftal onder 19 mee waren (Bartra, Thiago and Oriol Romeu).

Het team trainde met de ‘Jabulani’ bal van het WK in Zuid Afrika omdat die ook zaterdag gebruikt zal worden in de wedstrijd tegen Sevilla.

Vandaag hebben de spelers twee trainingssessies: om 9:00 en 19:00 uur.