Nieuws Oktober 2012

Aanmelden penya is nog mogelijk!

Nog slechts enkele dagen en dan is het tijd voor El Clásico!

Camp Nou zal er zondag 7 oktober voor de aftrap om 19:50 uur weer spectaculair uitzien. De spelers zien bij het betreden van het veld 98.000 gekleurde kaarten waarmee de fans het woord ‘Barça’ vormen omringt door de kleuren geel en rood. Zo wordt een Catalaanse vlag gemaakt met de grootte van het hele stadion. Het is precies twintig jaar geleden dat het eerste mozaïek in Camp Nou werd getoond. Bij het eerste mozaïek vormden de aanwezige fans tevens het woord ‘Barça’.

Wil je ook niets missen van de Spaanse klassieker? Kom dan naar de penyabijeenkomst van de Fan Club Barcelona!!

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij met weer tal van prachtige prijzen én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Om voldoende tijd te hebben voor het voorprogramma gaan de deuren van de zaal 'De Cordial' bij NAC Breda om 16.30 uur open voor de leden én hun introducés. Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, collega’s, teamgenootjes, etc. van harte welkom, want hoe meer Barça-fans des te gezelliger wordt het!

Klik HIER om u aan te melden!