Nieuws Januari 2014

Affelay in de selectie voor Atlético

Zaterdagavond staat de competitiewedstrijd tegen Atlético Madrid op het programma. Het duel begint om 20.00 uur in het
Estadio Vicente Calderón. Beide ploegen voeren de Primera División aan met 49 punten uit achttien wedstrijden. De winnaar van dit duel staat hierna alleen op de bovenste plaats van La Liga.

Coach Tata Martino heeft de selectie bekend gemaakt die afreist naar Madrid. In deze selectie is Ibrahim Afellay, die nog niet helemaal fit is, opgenomen. Van de 22 spelers die naar Madrid afreizen, zullen vier spelers op de tribune plaats nemen.

De spelers die naar de Spaanse hoofdstad afreizen zijn: Valdés, Pinto, Montoya, Piqué, Fàbregas, Puyol, Xavi, Pedro, Iniesta, Alexis, Messi, Neymar Jr, Mascherano, Bartra, Busquets, A. Song, Jordi Alba, Dani Alves, Afellay, Tello, Adriano en Sergi Roberto.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.