Nieuws Juni 2012

Barça in Göteborg tegen United

Net als vorig jaar zomer bereiden FC Barcelona en Manchester United zich voor op het nieuwe seizoen met een oefenwedstrijd tussen de twee clubs. In Washington DC wonnen de Engelsen toen met 2-1. Deze keer wordt het duel afgewerkt in het Zweedse Göteborg, op woensdag 8 augustus.

Voor het team van Tito Vilanova is dat de vierde vriendschappelijke wedstrijd, na HVS (24 juli), de Marokkaanse Selectie (28 juli) en Paris Saint-Germain (4 augustus).

Na de wedstrijd in het UIllevi Stadium volgt nog een vijfde en laatste vriendschappelijke wedstrijd voor de start van het seizoen 2012/13. De locatie en tegenstander worden binnenkort bekend gemaakt door de Catalaanse club. De datum van de vijfde wedstrijd is wel al door Barça bekend gemaakt; namelijk 11 augustus.