Nieuws November 2018

Cilissen, Suárez en Arthur missen PSV

Hoewel FC Barcelona Ivan Rakitic en Philippe Coutinho zal verwelkomen voor de Champions League-wedstrijd tegen PSV Eindhoven, zijn drie spelers door een blessure uitgesloten: Luis Suárez, Jasper Cillessen en Arthur.

De Uruguayaan ondergaat stamcelbehandeling bij een blessure aan zijn rechterknie en zal er twee weken uit liggen.

Cillessen ondervond hinder tijdens de warming-up voor de wedstrijd tegen Atletico Madrid afgelopen zaterdag. Tests die vanmorgen zijn uitgevoerd, hebben bevestigd dat hij een kleine spierscheuring in zijn rechterbeen heeft en hij zal gedurende 2-3 weken aan de kant blijven staan.

Arthur heeft een verrekte lies opgelopen, wat betekent dat hij de ontmoeting met de Nederlandse ploeg zal missen.

Ook zijn er momenteel blessures bij Sergi Samper, Thomas Vermaelen, Sergi Roberto en Rafinha, die een operatie moeten ondergaan.

Foto: www.fcbarcelona.com