Nieuws November 2010

Definitieve datum voor El Clásico

De Spaanse topper tussen FC Barcelona en Real Madrid heeft eindelijk een definitieve speeldatum. Beide teams treffen elkaar maandagavond 29 november om 21.00 uur in Nou Camp. Meer informatie over de penya van de fanclub volgt binnenkort.

El Clásico kan niet op zondag 28 november afgewerkt worden omdat er vanwege verkiezingen voor het Catalaanse parlement onvoldoende politie beschikbaar is om de veiligheid rondom het duel te bewaren. Verschillende betrokkenen waren het echter niet eens met de nieuwe speeldag. Donderdag werd alsnog besloten om het duel tussen FC Barcelona en Real Madrid op maandag af te werken.

Het is de 29e precies een jaar geleden dat de twee clubs elkaar voor het laatst tegen kwamen in Nou Camp, Barça won toen met 1-0 door een goal van Zlatan Ibrahimović.