Nieuws September 2014

Eusebio: “Het zal lastig worden, maar we zijn in vorm”

Het beloften elftal van de blaugrana’s speelt zaterdag om 18.00 uur in het eigen Mini Estadi tegen Unió Esportiva Llagostera. Het team van Eusebio Sacristán kent met drie overwinningen uit de eerste vier duels een goede start van de competitie. “We zijn in vorm. Dat is het resultaat van het harde werk in de voorbereiding. Daarnaast is de basis van vorig seizoen gehandhaafd”, aldus de coach van Barça B.

Llagostera is een club uit Girona die vorig seizoen naar de Segunda División promoveerde. Hiermee zorgde de club voor een sensatie, omdat Llagostera de kleinste plaats is die ooit in de op één na hoogste Spaanse voetbalcompetitie uitkwam. Daarnaast is het stadion van de tegenstander door de Spaanse voetbalbond te klein bevonden, waardoor besloten is om thuiswedstrijden 30 km verderop te houden in het Estadi Palamós Costa Brava. Coach Eusebio Sacristán waarschuwt voor deze tegenstander. “Ze hebben voldoende techniek in huis en hebben ook voldoende inzet om het iedereen lastig te maken”, verklaarde de coach van het beloften elftal van de blaugrana’s.

De spelers die voor deze Ondoa, Ortolá, Campins, Grimaldo, Patrick, Edgar Ié, Samper, Adama, Dongou, Joan Román, Bicho, Gumbau, Cámara, Maxi Rolón, Diagne, Lucas, Halilović en Costa.

Video: www.fcbarcelona.cat