Nieuws Februari 2019

Messi: ''We zijn terug''

Lionel Messi was op zaterdagmiddag weer de gevierde man, nadat hij drie schandalig mooie doelpunten scoorde in de 2-4 overwinning op Sevilla. Na afloop was de aanvoerder duidelijk. De vorm van de laatste weken was namelijk niet al te best voor Barcelona, maar volgens Messi is de selectie net op tijd in vorm voor de aanstaande twee duels tegen Real Madrid. ''We waren onszelf tegen Sevilla en speelden goed'', zei Messi na afloop. ''Als we in de juiste flow komen kunnen we veel klaarspelen dit seizoen. We hebben nu een paar lastige wedstrijden voor de boeg, maar alles zal ook moeilijker worden nu het seizoen tegen het einde loopt. We zijn één wedstrijd van de bekerfinale. Het zal moeilijk gaan worden op bezoek bij Real, maar we hebben het geloof dat we kunnen winnen.'' Messi scoorde tegen Sevilla zijn 650ste goal voor Barça, evenals zijn 50ste hattrick. Op woensdagavond speelt Barça tegen Madrid. Dan zal Messi opnieuw proberen toe te slaan.

Foto: www.fcbarcelona.cat