Nieuws Oktober 2019

Mooie reactie

Soms krijgen we een heel aardige reactie binnen. Het onderstaande compliment vinden wij zo mooi en beeldend, dat we deze (met toestemming uiteraard) graag met iedereen willen delen:

Dag Peter en andere bestuursleden, clubvrienden en vrijwilligers,

Helaas is het voor mij niet mogelijk om op de feestelijke bijeenkomst op 26 oktober te komen en samen te vieren dat de fanclub 20 jaar bestaat. Te vieren dat de fanclub al twintig jaar veel spanning, ontspanning en gezelligheid biedt. Dat de fanclub al 20 jaar op een plezierige wijze mensen verbindt, iedereen kan zijn zoals ie is. Dat de fanclub al 20 jaar mensen met elkaar laat lachen en geluk met elkaar laat delen. Dat de fanclub al 20 jaar mensen een gevoel geeft van verwondering en ontdekken tijdens de fanreizen. (Persoonlijk heb ik mogen meemaken dat, onder Frank Rijkaard, onze held Messi debuteerde en wij genoten van zijn buitenaardse en feeërieke techniek en wijze van spelen!)

Hulde! Van harte proficiat! Ik hoop dat het een mooie dag zal zijn.

Tot ziens.
Peter de Thouars