Nieuws Oktober 2012

Pinto reageerde op een artikel

Uw fanclub heeft in het laatst uitgebrachte magazine een artikel geschreven over de twee passie van reserve doelman Pinto. De eerste doelman tijdens de Copa del Rey wedstrijden produceert namelijk HipHop muziek en heeft ook een eigen platenlabel, genaamd Wahin Makinaciones.

Pinto, die ook zeer actief op Twitter is, heeft het artikel in Barcelona onder ogen gekregen en heeft via Twitter zijn volgers attent gemaakt op het artikel. Het platenlabel heeft via een tweet en een e-mail onze redacteur bedankt voor het artikel. Hieruit blijkt nog maar eens, dat ons magazine ook in Barcelona gelezen wordt.

Heeft u het magazine nu niet ontvangen, omdat u geen lid bent, maar zou u het in het vervolg wel willen ontvangen. Kijkt u dan eens op de pagina van de Fan Club Barcelona om lid te worden.