Nieuws April 2015

Selectie bekend voor Celta de Vigo

Zondagavond om 9 uur staat het competitieduel tegen Celta de Vigo op het programma. Nu de interlandperiode is afgelopen, hebben de laatste internationals zich afgelopen vrijdag gemeld bij Barça. Luis Enrique had dan ook een nagenoeg complete selectie tot zijn beschikking. Behalve Jordi Alba, die vorige week zaterdag vroegtijdig terugkeerde vanwege een hamstringblessure. De verdediger trainde vrijdag nog apart en is daarom niet opgenomen in de selectie voor het duel tegen Celta de Vigo. Lionel Messi, die donderdag nog apart trainde, deed vrijdag wel weer met de groep mee.

De selectie die naar Vigo afreist voor de competitiewedstrijd tegen Celta is: Ter Stegen, Bravo, Alves, Montoya, Piqué, Adriano, Mathieu, Bartra, Sergio, Sergi Roberto, Xavi, Iniesta, Rafinha, Rakitić, Pedro, Neymar, Messi en Suárez.<

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.

Video: www.fcbarcelona.cat