Nieuws April 2015

Selectie bekend voor de derby

Zaterdag staat voor Barça de derby tegen Espanyol op het programma. Het duel in het Estadi Cornellà-El Prat begint op 16.00 uur.
Luis Enrique heeft daarom de selectie bekend gemaakt voor het duel tegen Los Pericos.

De complete selectie van de Blaugrana’s werkten op vrijdag de laatste training af in de voorbereiding naar dit duel. Xavi voegde zich tijdens deze training bij de selectie en is net op tijd terug voor de stadsderby.

Sergio González zag Juan Fuentes en Salva Sevilla terugkeren na een schorsing. Ook de voormalig Barça spelers Víctor Álvarez en Paco Montañés zitten bij de wedstrijdselectie van Espanyol. Los Pericos Bezetten momenteel de tiende plaats in La Liga en hebben uit hun laatste zes duels tien punten behaald.

De selectie van Barça voor het duel tegen Los Pericos is als volgt: Ter Stegen, Bravo, Alves, Adriano, Piqué, Bartra, Mascherano, Mathieu, Alba, Busquets, Xavi, Sergi Roberto, Rakitić, Rafinha, Pedro, Suárez, Messi en Neymar.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.

Video: www.fcbarcelona.cat